summer vinds

Pumpar shakira med hennes sexiga salsarytmer och är så jävla (sorry jonas du får tycka att detta är hemskt barnsligt) TAGGAD. Har precis fått skjuts hem av världens goaste evelina i hennes grymt snygga nya bil och gissa vad vi just gjorde? Jo vi har bokat sommarens resa till Albufeira, Portugal! BBoende och flyg, allt är klappat och klart! Den 28 juni sticker vi iväg i en vecka, och det ska bli så underbart. Vi bor bra och har nära till havet mitt i smeten. Kan helt seriöst åka nu på en gång, vill bara börja packa.
Åhhh, vackra stränder, bästa sällskapet, skön stmosfär, värme, härliga människor, grym mat och dans hela nätterna, ja ni fattar att jag längtar va? Och snart är planerna för kreta helt hundra också, min sommar kommer ju bli helt fantastiskt. Overandout.

Albufeira

Kommentarer
Postat av: eve

älskar detta inlägg! snart drar vi älsklingstjejen, fan vad jag längtar!!

2011-05-16 @ 17:48:36
URL: http://blogg.veckorevyn.com/evis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0