det ekar över hela staden

Blev lite bus på jobbet i fredags eftermiddags, fan vad jag har sköna chefer. Därefter blev det bio och middag med jonas helt spontant, riktigt mysigt. Sen hände lite grejer, blev ändrade planer. På lördagen drog gullejasmina och jag till kista, och sen svängde vi förbi snyggingarna på kondis. På kvällen blev det utgång med eve och jasmina, en riktigt lyckad kväll på trädgården med mina babes. Men kvällen tog inte slut där, vi hann med att både käka, efterfesta och glida runt i limmo och innan vi var hemma hann klockan bli halv 7. Vaknade av jasminas renoverande grannar, vi hoppade brunchen och tog istället en cykeltur till pizzerian, sen drog vi till jasminas härliga segelbåt och hängde där under eftermiddagen. Spenderade kvällen hos min älskling, fick lite goda råd av jonas mamma och innan solen gick ner tog vi en promenad i den sista kvällsvärmen och njöt av varandras sällskap och doften av syrén.


Denna bild togs halv 7 people, förvånansvärt fräscha måste jag säga!

Psst, tack alla ni som fick mig att må bra i helgen, skönt att få tänka på annat. Har världens bästa vänner, bror och pojkvän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0