dirty old town

Dags för uppdatering. Resan till kreta är nu kirrad och klar, så jävla skönt! Snart hälsar vi på dig älsklingsmickan, längtar så otroligt mycket. Men först portugal! Det kommer bli en underbar sommar, och snart fyller jag tjugo! En ganska rolig sak hände på jobbet igår, kvinnan i köket trodde det var den 15 maj jag fyllde 20, men det är ju 15 juni, så hon hade köpt en massa choklad och ljus till mig, gulle. Riktigt sött.

Helgen var bra, hade inte planerat in något på hela helgen, kände att jag kunde unna mig det. Blev en sen fredagsnatt med goa människor i fredags med många skratt som varade ända in till morgonen, i lrdags blev det häng och sen att bara vara, lagade mat tillsammans med älsklingen och myste hela långa kvällen trötta som vi var, härligt. Söndagen sov vi ut, tränade och sen begav jag mig hemåt för en lugn söndagskväll hemma. Helgen flög förbi, och den var riktigt bra. Får dock lite ångest, finns så många vännerjag inte hinner ta mig tid för, på helger och särskilt inte på vardagar. Det är som det är, man kan inte vara överallt jämt.

Efter jobbet igår var jag och jonas bjudna hem till chefen och hans familj, så det blev gasen i botten ända ut till salem. Väldigt härlig kväll med grillning och skratt, och bus med deras lilla dotter som charmade jonas direkt. Det är något speciellt när man ser sin kille vara så bra med barn, man tänker sig in i hur det kommer bli sen när man själv skaffar barn. Man blev ju riktigt sugen på att ha en egen liten todd någon gång i framtiden. Det är en bra bit framåt, men någon gång så.

Full rulle idag med, blev både spelning och spinning efter jobbet, jävlar anamma vad jobbigt det var är helt slut. Nu ska jag krypa ner i sängen, fick inte så många timmars sömn inatt. Har mycket att planera nu, mycket att ta tag i, för många tankar som flyger runt i huvudet.  Det var väl vad jag hade på hjärtat, peace.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0