all of this

Helgen var grymt bra! Fredagen flög förbi och snart var jag och oskar hos hanna. Tjejerna hade fixat god mat och det blev så mycket skratt att jag fick kramp i magen, vi fixade mina ben och sen taggade vi till för utgång. Blev riddarn med massa dans och skratt. Dock blev det lite för mycket av det goda och på lördagen var alla helt förstörda. Ida tog sig inte upp ur sängen, hanna spydde så mycket att hon fick boka om frissan och jag var inte så mycket bättre själv. Tog mig till grabbarnas fotbollsmatch och sen blev det mysig grillning med jonas familj och sen en lugn kväll med älskling som bestod av film och fotmassage, blev riktigt ompysslad. Igår blev det att sola, blev ju inget på lördagen tyvärr och sen att gymma.
Ikväll blir det att skaka rumpa på gymmet, body jam står på agendan, länge sedan jag dansade nu.

Planerna för sommaren börjar ta form och snart ska det bokas, åh vad skönt det ska bli när allt är bestämt! Men bara några dagar kvar, på onsdag ska jag och eve boka och snart bestäms det när jag ska ner till min lilla mickan som jag saknar så mycket.

Lugnt och skönt på jobbet idag, blev lite skitsnack ute på framsidan med chefen och så överraskade vi lilla damen i köket med blommor, tårta och sång för igår fyllde hon nämligen år. Först trodde hon att det var jag som fyllde år men när hon fattade att det var henne vi uppvaktade blev hon så glad! Så roligt att se henne så glad och göra något för henne, hon har hela familjen kvar i sitt hemland, och det är inte lätt. Får en att uppskatta det fina man har själv.
Ja det var väl vad jag hade på hjärtat, peace.

Bild snodd från brorsan från i fredags


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0