you don't want to be alone

Gick upp för inte så länge sen, ätit min youghurt med blåbär och nu ska jag fixa lite grejer med ekonomin. Ni vet, föra över till sparkonton, betalningar och grejer. Vaknade av att papppa ropade hejdå, nu är han på g till NY, hoppas han får det bra och tar med sig något kult hem, gjorde lite beställningar. Fredagen var den lugnaste dagen fredagen jag någonsin har haft tror jag, det var så lite kunder, helt knas med tanke på att det var löning, men nästa vecka blir det mycket. Hade hursomhelst en skön jobbdag med mycket skratt, eve kikade förbi med lite sötisar också. Runt sex drog jag ner till sara som lagade en grym middag till mig och chrisse, mycket skratt och historier och ännu mer sangria. Viktor rullade snart in och även eve och ogge. Blev en mysig kväll med mina finisar, har saknat dem.

Vill vara på stranden och bara hänga, snart så. Ska sätta mig ute i solen fastän det är kallt, dra min päls runt mig och lyssna på skön musik i lurarna. Ungarna på gatan är redan ute och leker, härligt. Därefter blir det en liten shoppingtur till vällingby med mamsen och sen en lugn hemmakväll hos jonas. Imorgon blir det träning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0