our blood is cold and were alone

Har börjat riva bort murarna, var ett vrak på jobbet i fredags och tårarna rann, stackars chefen men gullig som han är så kändes det bättre sen. Blev iaf en grym kväll. Började med fördrink hos saman, sen mötte vi upp sara och så drog vi och åt en god grekisk middag med mycket skitsnack, en timme senare kom även angelica. Blev sedan nekade på garbo så vi stack till city där angelica fixade in oss på gaudi, men var lite väl mycket 18 där så vi mötte istället upp disa i gamla stan på ett ställe där hennes kusin philip var dj. Gick i högstadiet med grabben, så stor han hade blivit! Blev en natt med mycket shots, dans och skratt. När stället stängde drog vi vidare till lobby där vi dansade tills vi inte orkade mer, sen käkade jag och sara innan vi begav oss hem. Fick sällskap av sebbe och danne på tunnelbanan, kul att träffa sötisarna igen. Väl framme i vällingby lyste solen och vi timade bussen, la mig halv sju.

Vaknade med ett ryck klockan ett av att telefonjäveln ringde, lät som en röktant måste jag säga. Hade lätt kunnat sova till tre, sliten var bara förnamnet med mitt sår på knät. Blev några lugna timmar hemma innan jag begav mig till jonas. Idag har jag gymmat och nu är jag hemma, ska rensa i garderoben och byrålådorna är planen men lyckas inte riktigt komma till skott. Fikat med Disa blev uppskjutet till onsdag. Mycket som händer hela tiden, sjukt uppbokad och allt ska planeras jämt. Full fart med andra ord, men det är ju så jag gillar det. Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0