perhaps

Dubbelpass ikväll, snacka om endorfiner. Var seg första passet, inte särskilt kul idag för de körde ett gammalt. Men när det var dags för danspasset, då taggade jag till. Nya moves och bra musik får mig alltid pepp och så var det en astaggad grym kille med också, släppte typ loss mer än instruktören. Bra kört ikväll med andra ord.

Lördagen blev inte en lugn hemmakväll utan en festkväll med grabbarna och sen rullade även mina älsklingstjejer in. Fick dock äckelpäckelont i magen vid tolv, och när klockan var två trodde jag seriöst att jag skulle börja gråta för att det gjorde så ont, så det blev taxi hemåt. Magkatarr suger balle, har haft ont ett par veckor nu men inte såpass mycket att jag orkat ta det lugnt, har kört på rätt hårt på sistone. Igår låg jag större delen av dagen på soffan i krampsmärtor som kändes som knivar i magen. Fick som tur var skjuts hem och sen på kvällen kom jonas, den här gången blev det faktiskt en lugn hemmakväll. Har mått illa hela förmiddagen och haft ont men nu känns det mycket mycket bättre och hela kroppen känns skön efter träningen. Nu blir det att krypa ner i sängen och mysa med min älskling som alldeles nyss kom hit, gulle. Får skjuts till jobbet imorgon också, himlans snällt.
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0