hotter than hell

Mamsen tittade förbi idag på jobbet, trevligt men hann inte umgås för det blev en rusch utav helvete. Mycket hela dagen idag, är trött och slut i kroppen efter träningen. Gick bägge vändorna till och från vällingby och bestämde mig för att skita i tusen benböj på bodystep, benen som spagetti efter gårdagens hårdkörning. Blev istället en powerwalk med sötismickprick. Svettas floder hela tiden, svettas aldrig om nätterna i vanliga fall men nu vaknar jag sjöblöt nästan varje dag och svetten rinner så fort jag gör minsta grej. Usch men är väl pillrena. Ska strax inta min sköna säng för säsongspremiären av DH. Nu ska jag rensa bort alla kläder som är överallt, hur lyckas jag? Imorgon ska jag shoppa presenter och sen ha en myskväll a la mick&vick. Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0