ticket

Ovärt med p-bot bara för att man kollade på den oomställda bilklockan, men men jag fick en bättre fortsättning. Hade hur som helst en supertrevlig onsdagskväll hos hanna och voria. Blev grymt god pasta med mycket skratt och benen blev snygga! Kände redan igår att jag inte var helt hundra och idag har jag inte varit pigg, halsont och huvudvärk, fy! Känner mig hemskt dålig som hoppar kickboxningen, (vad har hänt med mig, förr hade jag bara tyckt det var hemst skönt) men halsont är halsont. Tillbringar istället kvällen hos jonas, sitter nu hungrig som en varg och väntar på att maja ska komma hem så vi kan äta någon gång. Helt andra mattider här. Imorgon hoppas jag att jag är piggare, ska nämligen på personalfesten på mitt gamla jobb. Gullisarna skickade en speciell inbjudan till mig så att även jag fick komma. Har saknat gänget och ser fram emot kvällen, men blir ingen utgång för min del med tanke på hur jag har mått i veckan. Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0