the stars of mine

Har gjort väldans mycket denna helg. Blev middag med tjejerna hos mickan i fredags, god mat och vin, skratt, skitsnack och dans. Vi drog dock aldrig ut utan hade det riktigt trevligt hemma istället, kom inte i säng förräns halv fyra. Vaknade trött och lite bakis, drog mig in till stan för att träffa saman en kortis. Blev prommis och skitsnack vid vattnet i solen innan vi skulle åt olika håll. Blev shopping och inte så lite heller, hittade sjukt mycket på extremt kort tid. Mötte upp brorsan, vi drog och käkade sushi och sen välkomnade vi våren med en glass från montis i den varma vårsolen i kungsan. Begav oss därefter till söder för att möta upp våra fina sysslingar hanna och ida, härligt att träffa brudarna igen. Ska ses snart igen, så ska hanna fixa mina ben också, gulle.

Stack sen till jonas direkt efter stan, kände hur mycket jag hade gått under dagen och hur trött jag var. Barnvakt som vi var blev det inhandling av allt gott man kan tänka sig, sen middag och filmmys. Somnade halva filmen iin med jonas på magen. Sov till tio idag då vi drog oss upp ur sängen, käkade och sen stack jag hem. Invigde mammas nya crosstrainer och tränade igenom mage och armar. Snabb lunch och dusch innan jag begav mig mot vällingby för att träffa disa. Impuls att jag hörde av mig till tjejen där för ett tag sen, men har tänkt så mycket på henne. Hade hur mycket som helst att catch up to, tiden sprang iväg. Härligt att ses igen, var så länge sen. Så mycket som hänt, så mycket vi missat ur varandras liv men ändå kändes det inte som att så lång tid passerat sen vi sågs sist. Senare svängde hennes trevlige kille johannes förbi med en surprise till henne, så gulligt. På promenixen hem blev jag plötsligt kramad av två löpare när jag gick upp pratade i luren, blev så himla chockad! Trodde det var några randoms och fattade först ingenting men det var ju agnes och hennes pappa, riktigt kul att stöta på dem. Får träffa solstrålen snart, var ett tag sen sist.

Gillar inte känslan jag har i kroppen just nu, vemod blandat med trötthet. Har varit sjukt trött idag, och känner mig så slut just nu. Vet inte varför, vill bara bort just nu. Ska lägga mig tidigt ikväll. Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0