scars

     Vaknade tidigt imorse, drog mig till halv åtta men blev så hungrig så jag tog mig upp och njöt av en god frukost och mitt favoritte i sällskap med jonas tre katter. Hade tänkt sova länge idag, men hade väl sovit klart. Åkte med jonas till vällingby och tog en härlig morgonpromenad i solen hem medans han åkte för att jobba. Så otroligt tyst det är ute på helgmorgnar, inga bilar eller människor, bara fågelkvitter och vindens sus. Gissa om mamma&pappa blev förvånade när jag klampade in genom dörren halv nio. Begav oss till outlet men hittade inget speciellt, stannade till i vby igen där jag köpte lite grejer för kvällens middag med fina evelina. Gårdagskvällen spenderades hos jonas, blev god middag och film men trötta som vi var la vi oss tidigt. Är trött idag, har varit det på sistone.

Ikväll ska jag till evelina den sköna och fina. Vi ska äta och dricka gott, snacka skit och sedan dra oss in mot nattens puls. Hade min allra första utgång med den här pinglan, vi var ute i bollnäs och det var en så himla rolig kväll på alla vis. Vi hade en hel villa själva där vi fixade oss och åt middag, gossipade och taggade till. Begav oss till min mammas kusin på förfest, förfesten bestod av att snacka om alla hennes karlar och ett tappert försök att supa ner oss men vi ville ju inte vara fulla som kastruller innan vi ens kommit in. Visade sig sedan att vi hade kunnat vara full och fullare och ändå kommit in. Drog därefter ner på stan till parken, fick se vuxna karlar näcka (på krogen, tänk er det på en klubb i stockholm, utkastning ögonaböj), skratt, blev uppraggade av osköna norrlänningar, skratt, fulla släktingar, vingman, uppraggade av sköna norrlänningar, trancedunk, buggdansgolv, liveband, vin, dans, björn rosenström jag är så het & sockeplast, dans, vin, ömma fötter i solnedgången, nattmat och skratt. En helt grym första utgång, inte många kvällar som toppar den kan jag säga. Men ikväll är det dags igen, jag och evelina ska ut tillsammans helt själva för första gången sen den sommarnatten. Ni kan ju gissa hur mycket jag ser fram emot kvällen.

Sommarnatt 2009


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0