någonting ikväll

Lugn morgon, två lunchrusningar där jag var själv på den senare. Chefens fru och dotter kom förbi idag, vilken docka! Sista timmen gick fort tack vare dom. Nu har jag käkat och tagit det lite lugnt. Ska strax sticka iväg för att träna med jonas, ska bli kul att köra slut på kroppen och träffa honom, blir ju inte så ofta nu för tiden. Apropå ingenting så har jag sjukt många blåmärken på mina ben. Tre stora på vadera smalben, flera på låren och knäna. Tycker om mina ärr men så fint är det ju faktiskt inte med blåslagna ben. Men vad fan, lär ju bli några fler för imorgon är det ju kickboxning! Aja nog tjötat här, måste ta mitt pick pack och sticka nu.

Stort grattis till mickan som fick jobbet på kreta! Fy fan vad jag kommer sakna dig gumman, men jag kommer och hälsar på dig! Kärlek och lycka till min bästa tjej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0