you could be happy

      Måndag, lugnt och skönt hela långa dagen. Passade bra med tanke på mitt pms humör och mina kramper. Lite låg som vanligt ärligt talat, kände mig helt gråtfärdig vissa gånger. Orkar inte med alla känslor, vissa stänger jag av helt men vet inte hur jag ska klara att ta farväl av min älskade bästa vän, det lyckas jag inte skjuta undan utan det bubblar upp hela tiden, i tid och otid.
      Körde nyss ett body vive pass och därefter dans, nya koreografier på bägge. Var riktigt roligt, åh vad jag älskar att försvinna in i rytmen, gå in i mig själv, vara i nuet och bara släppa hela kroppen. Så nu sitter jag här nyduschad och fräsch och är helt redo för att hoppa ner i min varma säng som väntar, hoppas jag får sova inatt, skulle behöva en god natts sömn efter allt. Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0