no time to think of consequences

Lördagen började med stor inhandling på systemet med pappa som bärhjälp. Blev fixande under resten av dagen och sen rullade jag för att hämta upp jasmina. Vi hann med lite skumpa och skitsnack medans vi fixade oss men ack så fort tiden gick. Snart plingade det och mina snygga pinglor rullade in. Alla samlades med bubbel på balkongen i det varma sommarljuset, därefter blev det middag och sen hade jag lovat pappa att han fick ha sin fiskdamm. Ja hehe fiskdamm, fast det var fiskdamm med shots. Blev sen min grymma cheesecake till efterrätt och presentöppning, och wow vilka fina presenter jag fick. Tiden gick jättefort och snart bestämde vi oss för att dra till jonas som hade fest. Missade såklart bussen, men vi tog den andra och sen taxi från spånga. Hos jonas väntade grabbarna och där blev det fest ända till morgonen. Tusen tack till alla som var med under lördagen, ni gjorde min födelsedag grym, love! <3



Snodde de här från tjejerna, kommer fler sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0