midsommarafton

Glad midsommar alla fina. Ikväll ska det firas ute i hby vid vattnet med grabbarna och jasmina ska fira sin första riktiga midsommar med oss. Vackert väder har vi också, det kommer bli en härlig midsommarafton. Nej nu har jag inte tid att sitta och häcka här, mycket att fixa nu. Glöm inte att lägga sju sorters blommor under kudden nu pojkar och flickor, själv har jag ju mina drömmars man.

Säger varje år att jag ska binda mig en krans, kanske ska göra enlika fin som denna?

Psssst mickan, första midsommarafton utan dig, saknar dig bästan <3


Kommentarer
Postat av: mickan

ÄLSKADE viktoria, bästa vän! Har tänkt på er HELA DAGEN OCH KVÄLLEN, hur ni handlar kvällens kött som ska grillas, skalar potatis tillsammans, dricker och skrattar. Sitter hos jonas och bar njuter av varandras sällskap, sjunger visor, blir susiga, dansar kring grillen. FAN VA JA VILL VARA HOS ER NU NU NU!!! själva ska vi fria midsommar nästa vecka hahahhaha.... sånt är livet här i grekland, knasigt men jävligt bra. saknareeey mest <3 kärlek från greken själv.

2011-06-24 @ 23:23:09
URL: http://obsessedwithme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0