hey young world

I know, extremt dålig uppdatering här. Vad har hänt då, fan full rulle hela tiden och tiden bara springer iväg. Redan 1 juni, om exakt två veckor fyller jag 20. Var ju nyss liten?
Så, i fredags blev det shopping och middag med lilla maja för att sedan kolla in grabbarnas fotbollsmatch. Blev även B&J med lite filmmys. Lördagen spenderades hos snygga sara med lite skönt folk, blev en trevlig kväll med goda drinkar in på småtimmarna. Söndagen var ingen höjdare kort sagt.
Har jobbat sen i måndags och det har blivit en del rusher, så dagarna går fortfort. I måndags sprang jag och jonas till hby gård, gymmade och sprang tillbaka. Lite body combat på det igår har gett mig en skön träningsvärk idag.

Blir en lugn skön kväll ikväll, älsklingen pluggar på för sin stora tenta i min säng, vill bara ruska om alla hans papper men det är alldeles för farligt. Så ska lägga band på mitt bushumör och hoppa in i duschen istället.
 Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0