hello

Klänningen är köpt, fixat rätta underkläderna och klackarna är framställda. Maten är handlad, efterrätten förberedd. Har dock en massa kvar imorgon men allt kommer gå snabbt när man väl sätter igång. Frågan är bara vilken färg på naglarna och hur maken ska bli. Läget under kontroll med andra ord. Känns skönt men nu vill jag bara vila i min älsklings famn. Tyvärr är han hos sig och jag hos mig ikväll. Funderar på att turn in early tonight, har sovit så dåligt de senaste dagarna. Behövs nog om man ska orka med att dividera med familjen om allt imorgon. Aja, nog nu. Imorgon blir det partyhatten på för då ska jag firas av mina kära kalaspinglor. Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0