Birthday girl

Så, nu har ponken fyllt 20 år! Har fått hur många fina gratulationer som helst redan, och klockan är inte ens tre. Överväldigad blir man. Så vad har jag hunnit göra nu då på min dag? Sov ut och vaknade med en stor kra mfrån mammsen. Vi åt en mysig frukost tillsammans och gjorde oss iordning. Pappa slutade tidigt och när han kom hem blev det presentöppning. Fick pengar, världens hetaste klackar av oskar (tusen tack), en vett och etikett bok (mycket användbar vill jag säga, kanske är det en hint till att uppföra mig lite bättre och sluta svära?), ett jättefint armband och lite annat smått och gott. Sen körde vi ut till solstugan för en god lunch vid vattnet. Sen svängde vi förbi vällingby där jag köpte min nya telefon, blev den senaste samsungen som varit ute på marknaden i två veckor, känns riktigt bra måste jag säga. Fick en pling från jonas och ibbe som busade på jobbet och försökte lura mig att jag fått sparken, men den gick jag icke på.

Vad ska man mer göra när man fyller 20 då? Jo viktigast av allt, SYSTEMBOLAGET! Så gled in på systemet och köpte lite rosa bubbel, passande tyckte jag. Tryckte nästan upp leget i ansiktet på kassören, så ivrig var jag, hoppade nästan i kassan. Snart kommer älsklingen för att fira mig, men det riktigt stora kalaset väntar på lördag, håll i hatten mina damer. Love!


Här är mina nya lovers


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0