You got some healing to do

Okej förlåt evelina men jag bestämmer nog här och nu att det blir Peace and Love för oss i sommar! Kings of Leon, The Sounds, Oskar Linnros och Journey, alla dessa inbokade redan nu?! Blir nog fler bra artister också, BIG LIKE. Hoppas på att Mumford& Sons och Glasvegas kommer, men det vore ju för bra för att vara sant. Fastän jag älskar vintern så måste jag nog säga att jag är väldigt redo för våren nu. Ännu mer redo för sommaren och bara ben. Nej nu plågar jag bara mig själv. Snö är ju fint alla fall.

Jobbet flöt på bra, lugnt och skönt. Svängde förbi tjejerna som satt och fikade efter jobbet, blev en snabb catch up och massa skratt. Dom är fina mina tjejer. Var sjukt nära att somna i duschen imorse och det tog mig riktigt lång tid att ta mig ur mitt gående/fortfarande halvsover tillstånd. Känner att min lediga dag inte kan komma bättre. Får se hur slut jag är i helgen. Nu försöker jag piggna till för ikväll blir det två pass på rad, Body Vive och sen PowerPilates. Vill pröva vad som är kul nu i början. Peace

Mumford&Sons

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0