Kiss with a fist

Hemma efter en härlig vecka i Åre med finaste jonas och hans goa familj. Skidor mån-tis, vilodag onsdag som bestod av sovmorgon, massage och bad, och sen mer skidor torsdag och fredag. Solen sken under fredagen och vi åkte uppe vid Skutan och svarta backar. Har haft det så himla skönt. Vara ute hela dagarna i backen, god mat, bastu, tvspel, läsning och film. Det är så skönt att jobba slut på kroppen och sen komma hem och bara softa och pussa på jonas fina kinder. Har lite blåmärken på gång efter tisdagen men inget farligt. Skaffade hjälm då och tur var det för fick en lift i huvudet, åkte in i en vägg i skithög fart efter massa gupp och sen en läskig vurka där skidorna flög åt alla håll, allt detta på en och samma dag.

Men de övriga dagarna gick det finfint och på lördagen blev det många timmars rumpont i bilen på väg hem. I söndags blev det en rejäl sovmorgon, sov som en liten gris, sen lite ärenden, städning och gymning. Idag hade jag min första jobbdag och måste säga att det gick riktigt bra. Känns bra att man kommer ihåg så mycket. Nu blir det ett danspass på gymmet nere hos mig, ska bli kul att köra första passet på mitt nya gym. Imorgon blir det födelsedagsfika hos danne och resten av veckan ska jag försöka klämma in träning. Bra start på våren, men imorgon blir det nya skor för aj vad ont jag har nu. Nu ska jag packa träningsväskan, love








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0