Thickling feeling

Förra veckan var tung, pajade bilen i torsdags också för er som missat det. Men nu en ny vecka.

Rolig måndag med precis lagom att göra, träffade finaste balkanbiffen för att sola och lite catch up, har saknat bruden. Ska strax iväg och dansa, skönt! Imorgon blir det att spela och kanske ta hand om min lilla älsklingpälskling som opererades idag, hela miniskeln tog dom bort, stackars plutten. På onsdag ska jag träffa min kära mickan och på torsdag är det träning. Fullspäckad vecka med andra ord men det är skönt, har mycket att se fram emot. Har sexårsdag i helgen så denna ska självklart firas och sen ska jag styra en tjejmiddag med några fina pinglor. Så brudar boka inte något annat än, love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0