The same God that send me into your arms

Hej hallå dagboken. Känns riktigt bra på jobbet, jag är duktig och kan i princip allt, har roligt med de andra och har snackat en massa idag med en liten farbror som skulle iväg på sin pensionärsgympa, härlig prick. Idag är jag riktigt sugen på ett pass trots skön träningsvärk från gym och dans. Men tyvärr hinner jag inte för idag vankas första spelningen för våren och sen blir det kalas för danne som fyller 23 år idag, stort grattis granis! På torsdag är jag ledig, riktigt skönt med en sovmorgon mitt i allt, då blir det synkontroll och andra halvroliga ärenden, tänkte belöna mig själv med lite shopping faktiskt. Imorgon ska jag nog pröva på lite Pilates om det finns plats i klassen. Nej nu blir det tidig middag innan jag ska bege mig. Puss och hej

Får se vad bagarna hittat på ikväll, de gör alltid något riktigt smarrigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0