Saknar dig fast du står här mitt framför mig

Har haft magkramp hela dagen men tiden har gått fort. Är utvilad efter min sköna helg, men är lite öm om stjärten efter spinningpasset igår. Trodde det skulle vara segt men jäklar vad peppad man blev, hade en grym instruktör som pushade en igenom passet. Hade inte en torr fläck på tröjan efter passet och håret var dyngsurt, underbart! Efter det blev det att kolla på lite lägenheter med mamsen och papsen och sen kom jonas på kvällen. Ikväll blir det Body Vive, kroppen kommer kännas som spagetti efter. Imorgon har jag många ärenden men viktigast är att hämta mina glasögon och ny linsprovning, yes, de har kommit nu.

Igår började vi prata om att åka till Indien, vill så gärna åka dit. Läser en hinduistisk bok just nu som jag är väldigt fångad i, vore så underbart att få uppleva allt Indien har att erbjuda. Är ganska bohemisk av mig och känner hur jag dras till enkelheten och det rena där. Vill just nu bara bort från allt det här poserandet, jakten och fejkandet överallt. Vem vet. Vi får se. Boken inspirerar mig och jag börjar få ett nytt synsätt på saker och ting. Kanske jag ska sticka iväg själv någonstans? Har behövt ganska mycket egentid på sistone. Vill så mycket. Just nu håller jag på med ett hemligt projekt, ett kreativt utlopp kanske man kan kalla det.  Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0