Right between your teeth

Min lediga dag i torsdags var inte så ledig, det blev träning fastän jag var helt död efter två pass kvällen innan, good work. Sprang en halvtimme och pumpade lite muskler, tycker inte om när jag inte kan alla maskinerna, var rätt så vilsen i början. Sen svängde jag förbi solhemsskolan för att lämna nyckeln min och det stack till lite i hjärtat mitt, saknar alla väldans mycket. Men hade tur och träffade Sara, Lena, Saman, Nassi och lite gulungar. Sen bar det av mot blackeberg för att hämta mitt CAE certifikat, och jag fick C! Wow vad jag blev stolt. A C in advanced English, det ni! Svängde förbi håkan som hade kinesiska lektion, fick en bamsekram och oj vad jag saknar min gamle käre mentor. Lite snabb catch up och sånt där ni vet. En till bamsekram till blev det innan jag var tvungen att sticka till synkontrollen. Väl där inne blev jag flummig som fan och min optiker som till en början verkade stel och lite blyg började också skoja och skratta. Visade sig att jag behöver glasögon! Gick runt med värsta grejen för ögonen som såg skitkul ut innan vi började prova bågar. Har lagt undan en del så idag ska det bestämmas vilka det blir, men ska ju ha linser också.

Så torsdagen var det full rulle och igår var det jobb igen. Det var sjukt lugnt och tur var det att jag hade med mig min Elle. Det var anitas sista dag så hon fick en liten blomma och så berättade hon att hon var gravid, härligt härligt! Trots att det var lugnt var jag helt död när jag kom hem till jonas. Det blev en lugn kväll med film men innan det körde vi en boxningsmatch, jag vann på teknik och fick in fler träffar man han är ju så jävla stark att ma nflyger som en liten vante. Efter att han träffade mig i bakhuvudet och jag blev snurrig valde vi att se en film istället. Men jag vann ändå.
Imorse gick jag upp tidigt med jonas och begav mig hemåt när han åkte till jobbet, nu har jag sovit en stund och har ändå fortfarande sjukt ont i huvudet. Är så trött på huvudvärk och vara slut. Men det blir väl så efter första jobbveckan och utan glasögon. Ska köra BodyJam på gymmet snart och se om jag blir piggare för jag ska fan ut ikväll med sara och kan ju inte vara såhär då. Fuck it.

Såhär satt vi på bussen imorse, ville inte lämna hans varma famn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0