Like punching in a dream

Freeeeedag gott folk! Har varit glad hela dagen, skojat och skrattat och en massa kult. Mycket att göra men med mina nya arbetsskor var det inte alls så jobbigt. Nice. Ikväll blir det familjemiddag hos jonas med danne och sara, mycket trevligt. Igår var det första kickboxningen, sjukt roligt, och vem knallar in på mattan om inte min gamla tränare sanna som pluggat i schweiz? Hård träning med fokus på slag med sanna som pushade på gjorde att händerna skakade grovt när jag tog ut tandskyddet, fortsatte hela kvällen. Precis som det ska vara. Resten av helgen är oklar men det är så skönt att ta allt som det kommer. Kanske hänga med bror? Första dagen med linser idag också, riktigt ovant och jag känner hur de sitter på ögat så hoppas jag vänjer mig snart. Vill ha mina glasögon nu nu nu! Tänk om man iaf kunde få ha solglasögon på sig i alla fall. Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0