Låt oss fucka upp igen nu

Sunday, sunday sunday. Alla har jämt ångest på söndagar men inte jag inte, tycker söndagar är sköna, men de går så snabbt bara. Fredagskvällen var helt galet bra, var så härligt att träffa alla. God mat och så mycket skratt att tårarna rann. Eva är verkligen en helt galen kvinna. Fan vad jag saknar dom! Blev en massa dans och uhntss uhntss med söta angelica och saman medans de äldre mest hängde på schlagergolvet. Vi svängde ner ett par gånger men lyckades alltid hamna där uppe igen. Efter ännu mer dans och skratt blev det taxi hem och snart ska det visst fixas en "spahelg" på en kryssning med partydjuren, hoppas det blir av.

Pallrade mig upp runt nio för att bege mig till huddinge för att bli klippt av chefens fru, lite läskigt faktiskt. Mådde bättre än jag förtjänade iaf och strosade runt lite i centrum innan jag begav mig till salongen. Blev jättenöjd, hon klippte en hel del och nu har jag ganska kort hår med ganska mycket brunt i. Känns fräscht och roligt, mitt hår var så tråkigt innan. Vi babblade om allt mellan himmel och jord, tiden rusade förbi! Riktigt skön tjej, ska definitivt dit igen. Efter det stannade jag till i stan och strosade runt lite men nöjde mig för en gångs skull med bara en ring. Var riktigt mysigt och jag köpte fina tulpaner till både mamma och jonas. Var hemma lagom till middagen och då kom även min älskade jonas. Så nu pryder tulpanerna mitt rum istället, inte fy skam. Hade en riktigt mysig kväll, var länge sen vi umgicks på riktigt nu när han pluggar så mycket. Nästa helg har vi varit tillsammans i sex år, jag och min prins.

Idag på förmiddagen har jag kört core och bodycombat, min kropp är helt slut men fan vad skönt det är! Snart ska jag ta en lång varm dusch, ta det lite lugnt och sen ska jag bege mig hemåt mot jonas. Har haft en grymt bra helg och känner mig väldigt tillfreds med allt just nu, mig själv och livet. Var inne i en liten svacka men nu är jag i balans igen. Jag mår bra. Peace







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0