för alla gånger som vi dansat

Godmorgon, idag vaknade jag utvilad och pigg. Har ätit en kalasfrukost och ska snart sticka iväg på ett spinningpass. Jag älskar frukost! Solen skiner, en vacker vinterdag. Blir garanterat en stund ute också. Älskar när träden är frostade och solen får allt att glittra. Blev hyrfilm med lillebror igår, riktigt roligt med många skratt. Vi såg Kommisarie Späck som jag visste skulle suga och sen blev det Remember me med Rob Pattinson, gosh vad fin den var! Nu måste jag röja undan lite här på rummet, ser ut som ett bombnedslag. Proppar ner allt i lådorna så där är det ännu värre kaos. Lyckas aldrig hålla min fina ordning, som jag gör alltför sällan. Organiserat kaos heter det ja. Kanske ska försöka få det mer organiserat än kaos.

En annan vacker vinterdag i Åre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0