As you shiver

Fullt ös medvetslös. Det är vad pappa brukar säga om mig, och det stämmer ganska bra. Hela veckan har varje minut varit planerad och oj vad tiden har rusat iväg. Mycket att göra varje dag på jobbet den här veckan men idag var det galet mycket, nonstop! Är väldigt trött men hinner inte stanna upp, snart ska jag sticka iväg till kickboxningsträningen. Ikväll kommer det bli fokus på ben, vilket är vad jag gillar mest. Ska bli roligt att få köra med sanna igen innan hon sticker till cuba också. Sen ska jag svänga förbi söta mickan och hämta lite kläder till morgonkvällens middag och utgång på Garbo. Gullisen Sara var lite banana crazy och bangade på utgången och stack till Alperna istället, kör fan inte full i backen nu! Har saknat gänget som fan, ska bli så kul att träffa alla sköna prickar igen. Blir späckat schema imorgon också för att hinna allt men det ordnar sig. På lördag eftermiddag ska jag sitta helt förstörd hos frissan så ska hon få göra mig fin i håret. Det lär bli vilt. Precis som det alltid blir. Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0