As the vind turned vinds

Är i en konstig sinnesstämning, kan inte sätta fingret på vad det är. Vill allra helst bara krypa upp i jonas famn och dra täcket över huvudet. Gå i ide en vecka eller två. Fälla en tår eller två. Känna varmt sommarregn igen. Men det funkar ju inte, ska strax iväg och spela, sen blir det body pump. Behöver få ur mig lite tror jag. Känns nog bättre sen.
De senaste dagarna har varit fulla av mycket, gym och dans, film och spamys med mickan och jonas, middag hos Agnes och hennes härliga familj och lite mer. Andra jobbdagen den här veckan är redan avklarad, mycket bra. Mange svängde förbi idag och köpte lite fika, kände hur mycket jag saknar alla på skolan, men de saknar visst mig väldans mycket också så det är ju ömsesidigt. Peace

Kommentarer
Postat av: Sara

Du är så GALET saknad på skolan!! <3<3<3<3

2011-01-20 @ 17:26:10
Postat av: vickan

Åh tack gumman, tänker på er hela tiiiin. Men nästa fredag får jag äntligen träffa er igen! Åh vad jag längtar <3

2011-01-20 @ 18:20:37
URL: http://thesecretsofviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0