Önskningar är som frön i jorden

Gårdagen var skön. Gymmade och körde slut på hela kroppen medans jonas städade. Tog mig en promenad längs vattnet i solen, satte mig en stund och kände solen värma försiktigt, gick sedan försiktigt tillbaka för jag lyckades så klart vurpa det första jag gjorde i början på prommisen. Väl hos jonas igen gjorde jag mig en kopp te, drog på mig päls, tofflor och filt och satte mig på veranden i solen och läste en stund för mig själv. Älskar sådana stunder. Kollade lite twilli med maja och njöt av söndagskvällen.

Börjar bli ganska fit tror jag, körde stenhårt i hela 75 min på spinningen och tog i för kung och fosterland. Har dock inte ätit särskilt bra på sistone vilket har bidragit till magkatarren men man blir ju ganska motiverad när man märker hur mycket man orkar när man tränar. Ska nog skärpa mig lite med kosten så syns det kanske lite mer på kroppen också. Hur som helst inget mer fusk med medicin i fortsättningen. Anyway så blir jag grymt taggad med pulsband, jag var bland de med högst procent och högst puls under hela passet, mycket bra. Är helt slut nu och kroppen helt lugn, åhh endorfiner. Imorgon blir det bodypump och spela efter jobbet. Blir härligt. Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0