put your hand on my heart

Svettades hela natten och drömde mardrömmar varvat med stressdrömmar, var mer slut när jag vaknade än när jag la mig. Har varit extra klumpig men har haft kul på jobbet ändå med många skratt, en soft måndag. Begav mig till stan på riktigt bra humör efter jobbet men hittade dock inte det jag var ute efter till min besvikelse. Bikinin var slut i varenda butik och så även mitt proteinpulver. Mycket fint på zara men inget som kändes helt hundra så jag lät bli, bra där inte shoppa upp lönen direkt. Men fick i alla fall med mig ett par nya tights. Så helt förgäves var det ju inte. På tuben hem trodde jag att jag skulle somna och lunkade till hemköp för att köpa ingredienser till en god pasta middag till mig och brorsan, kissnödig som fan. Missar bussen, ännu kissnödigare. Hoppar på 179, springer från busshållsplatsen för att jag var så kissnödig, springer in med stövlar, jacka ja allt och när jag kissar som mest ringer orvar och så ska han inte ens käka hemma, nice missförstånd. Blev en matlåda istället, fuck att jag skulle orka laga mat då. Nu har jag duschat, gjort en inpackning och smort in mig, len som en babyrumpa.

Så ingen träning, ingen bikini, inget pulver, ingen mysig middag, men så går det väl ibland. Trött och glad är jag ändå. Är lov den här veckan så imorgon blir det ingen spelning, så ska hinna med body viven kl fem för en gångs skull! Inte mycket tid för kärleken den här veckan, men så blir det med våra olika tider och scheman just nu. Mer love via tekniken istället. L

Sugen på tatuering, men på vristen, fast hur snygga är inte dessa?

Kommentarer
Postat av: Louise

Var hittade du den bilden? Ser skitsnyggt ut. Vet du vad det står?

2011-07-25 @ 19:33:58
URL: http://www.improveme.se/louisewestman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0