det var enkelt och vackert

Älskade underbara helg, älskade underbara människor jag har runt omkring mig.
Fredagen var det mycket på jobbet i vanlig ordning, fick en liten present från kemer, så himla söt! Det var ett fint halsband från etiopien, hennes hemland och choklad som tack för att jag hjälper henne så mycket. Gulle, blev så himla glad. Mötte sedan upp mi amore i vby, fick med oss lite kult och ännu mer kult från systemet, hehe. God middag och sen rullade grabbarna in, och senare mickan. Blev en kväll med prat och skratt, cripwalks (som jag måste lära mig göra snyggt, fan danne kan ju inte få vinna i danstävling över MIG) och ännu mer skratt och driv. Härligt att träffa de söta skojarna igen. De sista drog fem, vaknade lördagmorgon med en baksmälla efter lite mycket vin och shots men det var värt varenda klunk.

Några roliga timmar hos jonas innan vi drog till hans käre far som fyllt 52 år, congratz. Trevlig lunch med släkt och vänner innan jag begav mig hemåt och jonas till sin inspark. Bytte om och begav mig till mickan för en tjejkväll. Drog med jullan för att handla sushi och annat gott och fy fan vad jag skrattade, helt sjukt hur söt och rolig den tjejen är. Kommer bli en riktig heartbreaker om några år. Väl hos mickan igen väntade bubbel och melodifestivalen, och jajje hade dukat och gjort allt jättefint. Blev en rolig tjejkväll med världens härligaste brudar, all kärlek till er!

Ställde klockan på nio, pallrade mig upp ur sängen fastän jag var sjukt trött. Frulle med brorsan som jobbar hela dagen och kvällen. Stack och tränade core och combat, galet jobbigt men kul. Riktigt skönt efteråt. Köpte thistle&tan så nu blir det väl toa för fulla muggar innan magen vant sig, kul på jobbet men får hoppas den vänjer sig snabbt. Blev upphämtad av mick och jajje för en liten shoppingtur i vby, fick med mig lite roliga ringar och en snygg svart klänning. Blev därefter en fika med finaste emilia som jag fick haka på, man får så mycket energi efter att man träffat den pinglan. Så, nu är jag hemma igen, ska ha en mysig kväll och rå om lilla trötta mig.

Är riktigt trött idag, men otroligt tillfreds också. Känner mig så glad för allt det fina jag har runtomkring mig, alla roliga stunder och vackra människorjag har sådan tur att känna. Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0