Men du var någon annanstans

Praktikmickan höll mig sällskap denna lugna jobbdag, skön tjej på 13 bast. Shit vad stor man själv har blivit. Snart systembolaget äsger jag bara. Har varit ur takt hela dagen, vaknade vid tre inatt av något som lät som gräl. Stormade upp arg som ett bi, men visade sig att frysen hade pajat. Blev att lyfta in allt i lådan där vi har dynorna i på ballefjongen. Och varmt var det ju inte. Tog ett tag att tina och hann knappt somna innan jag skulle upp igen. Så jävla ego är man alltså.
Seg som jag varit under dagen släpade mig ändå till gymmet vid sex, körde body vive som är ett slags konditions och styrke pass. Därefter blev det dans, herregud säger jag bara. Galet jobbigt med två pass på raken, och nu känns det som att senan under vänster fot ska brista när jag går. Orkar inte få ont där igen. Men nu något annat.

All kärlek och mitt hopp går till den här vackra damen imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0