sick

Japp, riktigt risig idag är vad jag är må jag säga. Kände mig trött som fan under morgonen, skakade av mig det men vid tio kände jag hur snurrig jag var. Har ont i örat, halsen, nacken och huvudet plus att jag är täppt i näsan. Petat i mig alvedon hela långa dagen och nu är jag riktigt trött. Ikväll blir det att bli ompysslad av mamsen i soffan, dricka mitt favoritte och se på film. Ensamma hemma är vi också så det blir en mor&dotterkväll. Nu ska jag krya på mig, hej. Bara älskar denna voguebild.

Kommentarer
Postat av: eve

Krya på dig hjärtat! Själv är jag också sjuk fortfarande, såå segt! Hoppas din alla hjärtans dag blev toppen! Puss!

2011-02-15 @ 22:32:33
URL: http://blogg.veckorevyn.com/evis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0