Roscoe, things are quiet unreal to me now

Hej mina kära läsare. Ni har blivit en del på sistone, spännande. Torsdag kväll, det har gått så fort. Dagarna på jobbet går mer en bra, idag sa chefen att jag är jätteduktig och att de aldrig haft en så bra tjej som mig. Det värmde. Köpte chefens frus alla hjärtans dag present idag, en liten tjänst eftersom jag ändå svänger förbi vby. Men måste ju säga att det är riktigt svårt att välja rätt kort till någon man inte känner i detta hav av alla gulligpluttigheter. Tror jag gjorde rätt val tillslut. Slängde mig hemåt, kastade i mig lite mat och sen bar det iväg till kickboxningen i mina nya snygga träningskläder där jag stötte på marcus som nu också börjat köra där, riktigt nice. Sitter nu här vid datan helt död i kroppen, oj vad hårt han körde med oss idag. Men det är bra, skönt såhär efteråt.

Middagen igår var urmysig men oj vad ont jag hade i mitt stackars huvud och kropp. Hängig som fan med andra ord. Var nere imorse, på snudd ledsen men kom igång på jobbet. Imorgon blir det jiaozi (världens godaste RIKTIGA kinamat, inge sketet trerätters med friterade räkor inte) till middag med fina sara och sen kommer vi dra till laevaue och möta upp eve för att sedan röja loss till Rebecca & Fiona. En grym kväll med andra ord att se fram emot. Åh vad jag längtar, tjejerna är ju grymma. Längtar efter att släppa loss hela kroppen till deras sköna beatz, behöver det. Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0