Losing control right now

Sov länge i morse hos jonas, var ute och gick på isen en timme själv och njöt av det fina vädret, gymmade och nu är jag sjukt trött här hemma i mina varma tofflor. Helgen har flugit förbi.

Fredagen var lugn som bara den på jobbet, skrattade och drev hela dagen. Svängde förbi mickan med den lilla överraskningen (ett jättefint foto från i somras med en liten text som jag skrivit) innan jag stack hem och fixade mig inför kvällen. Blev upphämtad av pinglan efetr att hon blivit uppraggad av en kille utanför mitt hus, haha fy fan säger jag bara. Sjukt roligt. Fixade oss och fick skjuts ner till spånga av snälle fabbe där vi mötte och jajje och hennes gäng. Skratt, vin och härliga brudar. Begav oss senare till en i gänget där vi stannade under resten av natten innan vi tog en taxi in på småtimmarna. Fredagskvällen var riktigt lyckad och rolig, längtar redan tills nästa gång.

Vaknade med tuppen som jag alltid gör dagen efter. Blev en prommis till vällingby där jag och svägerskan sara blev upphämtade av marie och maja för att åka till vallentuna för discotävling. Tyvärr gick hon inte vidare, riktigt synd för maja är duktig på disco. Tävlade ju själv i hennes ålder och jag ser vilken potential tjejen har, dröjer inte länge innan hon kommer upp i klasserna. Hade en superrolig dag, skrek och hejade på som fan, stolt blev jag över lillan. Alla skojade och hade trevligt hela dagen. Sara hängde med hem till hässelby utan danne som skulle ut. Åt pizza & choklad, kollade snygga killar i majas skolkatalog och somnade till melodifestivalen. Jonas stack iväg på årsmöte med laget så lördagen var en riktigt tjejdag & kväll. Runt tiosnåret skjutsade vi hem henne med en stor toblerone som jonas inte ville ha, mycket uppskattat. Snart ska vi ut alla fyra på en standup show med en kille från usa som är grymt bra, blir nog nice. La oss efter det och nu är det söndag. Några få bilder från fredagen.


Blev nästan inga bilder, skärpning med det.

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0