Let the beat under your skin

Trött i hela kroppen, händerna skakar efter kickboxningen men det är som det ska vara. Är så glad att jag känner mig pigg nu, har längtat så efter att få träna igen. Imorgon är det fredag, nice! Dagen gick så himla fort idag, hoppas det blir så imorgon med. Morgondagens kväll kommer spenderas med mickan och jessica+ hennes tjejgäng, oj vad jag längtat! På lördag blir det att kolla majas danstävling, vet dock inte hur jag ska fixa mig till täby eftersom jag inte vill köra dagen efter, även om jag skulle känna för att bara dricka lite. Aja det får jag fixa imorgon.
Blir upplärd i rnb och hiphop just nu, men har lite svårt för det måste jag säga. En låt i taget helt enkelt. Är man indierockare så är man. Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0