Viktoria hjärta Jonas

Sex underbara år tillsammans har jag och min jonas haft tillsammans idag. De sex bästa åren i mitt liv. Jonas är min klippa, han finns alltid där och tar mig ner på jorden när jag svävar iväg. Han kan konsten att göra det komplicerade okomplicerat. Ingen får mig att må så bra som han, ingen kan mäta sig med honom. Jonas är den vackraste person jag känner. På utsidan och insidan. Han är stark och klok, rolig och busig. På något sätt lyckas han alltid få det att kittla till i magen på mig, fortfarande. Finns inget bättre än när han är nyvaken och tittar upp och ler mot mig, det gör mig helt svag i knäna. Det vi har vet jag kommer vara resten av våra liv. I framtiden flyttar vi ihop, förlovar oss och när tiden är inne för det ska vi gifta oss och bilda familj och leva lyckliga resten av våra liv. Inga ord kan beskriva hur mycket han betyder för mig. Han är min själsfrände och har hela mitt hjärta, jag är hans. Jag älskar dig Jonas Granberg.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0