In my heart

Min helg har varit helt amazing. Hämtades upp efter jobbet av kära mickan för att vi skulle hinna fixa allt inför middagen. Toppentjej som hon är hjälpte hon mig med allt och sen rullade tjejerna in. Det blev en härlig kväll med mina allra bästa vänner och vi hade riktigt roligt. Fick både choklad och blommor, gullisar! Jag har en sån tur som har sådana vackra och fina vänner. All kärlek till er. Sara stannade längst och var mysigt att varva ner tillsammans, fick dock sjuk magkatarr och mådde inte så bra. Sen kom min lilla plutt och ville sova här, mysigt med sovsällskap. Vi sov länge på lördagen och myste, pratade, somnade om och åt en lång frukost. Blev så glad att han stannade länge utan att stressa iväg för att plugga.

Efter det var det dags att fixa allt för den romantiska middagen jag planerat. Gjorde chokladmoussen, duschade och skrubbade mig, städade och dukade. Fick lite hjälp via telefon av kära moster mia hur jag skulle göra köttet så bra som möjligt. Gjorde mig iordning, kanonsnygg var jag med förföriska sotade ögon och en klyfta som hette duga. Måste säga att jag blev imponerad av min insats i köket, brukar ju jämt bränna allt. Oxfilén blev mör och precis lagom blodig och gorgonzolasåsen grym. Jag borde kanske bli kock? Jonas favoritmat blev en hit helt enkelt. Kvällen var riktigt mysig och han uppskattade allt jag gjort. Utöver middagen fick han en skjorta och ett foto på oss från NY. Tänkte att jag själv borde ha gjort ett likadant men vad får jag av jonas, jo det fotot förstorat som en tavla. Blev hur glad som helst, och fint som bara den var det! Tack min älskling.

Nu ska jag snart väcka min prins, vi ska äta en god frukost och sen ska jag gymma när han städar. Tänkte ta mig en lång härlig promenad i det här härliga vädret längs vattnet. Känner mig jävligt glad att jag inte behöver sitta inne och plugga en sån här dag. Love












Och här är tavlan

Kommentarer
Postat av: eve

åh fina bilder! Tusen tack för i fredags hjärtat <3

2011-02-07 @ 21:00:59
URL: http://blogg.veckorevyn.com/evis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0