I'm the runner

Har riktigt kul på jobbet och trivs så bra med bägge killarna, meeeen, always a but, kallskänkan är så dålig. Hon fattar seriöst ingenting efter tre veckor, hon borde ju kunna fixa en fralla då? Tycker synd om henne för hon är väldigt snäll och glad men hon har sjukt svårt med svenskan. Det tynger ner och alla börjar reta sig mer och mer. Men annars så. Var lite lack innan träningen av olika anledningar, bla för att skadorna på bilen gick på 19 jävla tusen, tack gode gud för självrisk. Behöver BARA betala 4000 papp nu.
Men väl på träningen körde jag sönder, sparkade ut allt. Och det lönade sig för jävlar vad bra jag var! Fick visa för alla, och Lillen drev på mig som fan och jag knäa,sparka, knäaknäasparkasparkasparkaaaaaaaaaaaaa och alla heja på, tills han sa: Kolla vad duktig Viktoria är, vilka snygga sparkar va? Armarna flyger och är lite som ett flygplan men vilka sparkar, braaa! Och sen en applåd.
Hörni, att höra det från honom är nästan som att få guld, jäklar! Stolt man blir. Grymt pass och nu sitter jag här med spagettiben och har bestämt mig för att hålla garden no matter what. Nu: Duschen. Imorgon, jobb och sen tjejmiddag för mina pinglor och förhoppningsvis utgång därefter. Bara för att jag längtar utomlands så jävla mycket, en bild från Aruba. Peace.


Kommentarer
Postat av: eve

du är så bra! Tack för igår!

2011-02-05 @ 11:32:59
URL: http://blogg.veckorevyn.com/evis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0