Hur kan du då vara säker

Fuck missade anmälan till högskoleprovet och nu är det försent, vet inte hur många gånger jonas mamma påminnt mig, pinsamt. Aja, what you gonna do? Lite bättre idag iaf, mindre halsont, hoppas på kickboxning imorgon. Snart blir det en liten tur till solarieöarna med mickan. Kritvita som vi är kanske vi blir lite röda, man kan ju hoppas! Håller tummarna för tjejen. Vore så skönt att inte vara uppbunden med jobb för ett år, vill så gärna sticka iväg någon månad till kina med sara. På sommaren är det på tok för varmt, och under hösten är det ju jobb. Men ska vara glad, har ju ett roligt jobb med sköna kollegor och kommer ha många veckor ledigt med en massa spännande äventyr i sommar. I'm gonna go with the flow. Sluta tänka så mycket, njuta av tillvaron. Plus att i vinter ska jag ju till indien också. Har mycket att se fram emot, man kan ju inte alltid göra allt på en och samma gång. Har börjat märka det. Nej nu ska jag dra bull ta sig till bill. Fuck vad jag saknar henne. Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0