Det är någonting ikväll som får mig att tro

Ont i halsen än, men börjar piggna till nu. Sjukt lugnt på jobbet idag, wtf alla borde väl vilja överraska sin prinsessa med något extra gott? Tydligen inte. Flummade och skrattade hela dagen, masade mig hemåt i solnedgången och glömde bort hur kallt det var men märkte det ganska snabbt promenerande från vby. Trodde jag skulle få fira alla hjärtans dag i mitt egna sällskap, men jonas ringde precis och sa att han kommer förbi senare ikväll. Gissa om jag blev glad! Han tycker inte Alla hjärtans dag är särskilt speciellt, men för mig är det ändå något mysigt över att ha en kärlekens dag tillsammans med sin älskade. Inte för att vi gör något speciellt men mysigt att i alla fall få sova tillsammans. Känns fint att han tog sig tiden, det uppskattas. Puss på min älskling och bästa vän.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0