vänder blad

Måste säga att min jul har varit väldans mysig och trevlig, fylld med kvalitetstid med mina och jonas fina släktingar. Hann med en liten shoppingrunda igår med evelina på stan och oj vad vi hittade mycket skoj! Ny klänning och massa söta blusar bland annat fyndades. Mysig dag med lunch på stan som avslutning. Har firat jul fre-mån, fyra kvällar. På kvällen blev det den sista släktmiddagen för denna jul och idag har jag jobbat igen. Väldigt lugn dag, har varit nere och gymmat och nu fixar jag en massa inför mitt framtida studentliv. Dock krånglar banken så ger upp nu, nytt försök imorgon. Fixade massa annat som jag helt missat med registrering osv, så inget ont som inte för något gott med sig.

Bruttorna är ute och reser mycket nu, Sara befinner sig i solen på teneriffa, jasmina beger sig till prag imorgon och snart åker eve till budapest! Hoppas de får det riktigt fint allihopa. Känner hur mycket jag längtar tills jag och min älskling bokar vår resa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0