let it pass

Klockan ringde alldeles för tidigt i lördags morse, jonas skulle iväg och jobba. Kunde inte somna om utan var helt klarvaken och utvilad (tror att mina elva timmars sömn när jag var ledig gjorde vad de skulle), så begav mig hem tidigt och fortsatte sedan in till stan. Tittade in en snabbis hos eve som var duktig och jobbade, nyfärgad i håret och söt som socker var hon! Fick med mig två par byxor hem och lite smått från stan, och sen blev det lite irish coffee framför brasan innan jag började göra mig iordning för Aggies 20 årsfest!

Lillebror gjorde mig sällskap under tiden med en massa roliga klipp och skämt. Längre in på kvällen rullade jag ner till Aggie (som bor 3 min från mig) och minglade runt och hängde med en massa nya sköna människor. In på småtimmarna drogs musiken upp och vi dansade en massa till gamla godingar. Rolig kväll som slutade ganska tidigt.

Vaknade inte bakis vilket var riktigt skönt, tog en prommis medans jag babblade på med eve i nästan en timme och nu är jag hemma igen. Fan vad glad man blir av den tjejen, hon får en alltid på så gott humör.
Blir hämtad av jonas lite senare så ska vi iväg och gymma. Helgerna går alldeles för fort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0