i'm so scared about the future and i wanna talk to you

Lucia. Massa beställningar på morgonen men resten av dagen blev relativt lugn. Synd att bagaren gjorde 300 extra lussebullar utöver de som förväntades säljas i butiken, snacka om svinn. Jobbade med bägge grabbarna, de undrar hur de ska klara sig utan mig, men jag undrar hur jag ska klara mig utan dem. Tur att jag kommer ha helgerna i alla fall. Hann med en fika med Disa efetr jobbet, brukar ju alltid ha fullt upp i veckorna men nu är ju både flöjten och kickboxningen slut för det här året. Stack ner till gymmet och sprang och köttade ben och armar, hade en del aggressioner att få ut. Igårkväll firade vi jonas härliga moster gunnel, kändes som en lördagskväll. Riktigt mysigt att träffa alla, skratta och dricka vin. I veckan ska jag hinna med lite fler träningspass än förra veckan, behöver få ut allt någonstans. Längtar tills lördag. Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0