stand strong

När klockan ringde imorse så var jag hemskt trött, men så kom jag på, jag är ju ledig idag! Jonas ville tjäna lite pengar och jag ville gärna ha en sovmorgon, så vaknade igen strax efetr tio. Har hunnit fixa allt inför plugget, jäklar vad mycket det är. Men nu, en hel eftermiddag där jag inte ska göra ett skit, bara kolla film och dricka te och sen ett danspass ikväll nere på gymmet. Väldigt skön torsdag med andra ord. Var ute och sprang igår, sprang mycket längre än vanligt och tog helt nya vägar, kändes inte lika jobbigt då av någon anledning. Klapp på axeln. Efter det myste jag och min älskling och kollade på Pocahontas, helt klart en av disneys bästa pärlor. En jobbbdag kvar och sen så ska nyåret firas in med mina grabbar!
En liten del av skaran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0