juldagens morgon

Juldagens morgon, sitter och myser med jonas katter medans resten av huset sover. Inte ens doften av kaffe har lockat upp någon. Vaknade tidigt igår också, hann md en promenad innan mia och tobbe kom ner från hälsingland. Vi började fira med glögg till kalle anka, och sedan blev det mammas fina julbord. Julnubbevisor och backning och snart knackade tomten på...  I vanlig ordning så var jag tomtens stand in och i år var tomten Princessan Victoria med säpo stampandes utanför. Blev en riktigt hit faktiskt! efter det öppnade vi julklappar och jag fick en massa fina saker!
Därefter blev det fika med gosaker från jobbet bland annat och på kvällen blev jag upphämtad av min älskling som firat jul hos sina kusiner på söder. Hemma hos honom så firade vi med jonas familj och öppnade ännu fler paket. Riktigt mysig julafton måste jag säga och tack för alla fina paket. Har bland annat fått tre par skor, massa presentkort och fina småsaker och krämer. Verkligen fina paket! Nu har mitt hjärta lagt sig bredvis mig här i soffan med täcket så nu ska jag mysa med min sötnos. Ikväll ska vi fira mer med min släkt och sen vankas det utgång med boysen! Fortsatt god jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0