Dan före dan före doparedan

Katastrof med min julklänning, ack ack ack. Men har min fina blåa i back up, så har lite tid på mig inför nyår. Kaos mycket på jobbet idag, fick julklapp av mina söta chefer, och de tyckte jag var lika söt som lämnade ett paket till dem ocskå. Sprang runt och fixade de sista klapparna, har en kvar men den är mer till mig själv så den får vänta ett tag. Väldigt hektiskt är väl vad man kan beskriva att det är just nu. Trevligast på shoppingrundan var ju då självklart att kika in på ....., mer kan jag inte säga här. Men, allt är fixat och imorgon efter jobbet ska vi hem till jonas moster och morbror för julfirande. Låt julen börja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0