6 foot 7 foot

Dags för ny header nu. Får fixas i helgen. Mycket som ska fixas, julklappar som jag inte ens har börjat fundera över, fixa fin klänning över the holiday och massa grejer. En sak i taget.
Var nere och dansade för kung och fosterland och herregud vad jag är trött nu efter afron. Hade redan brutal träningsvärk efter combaten igår men tog i desto mer och fick jättemycket beröm av Hanni, instruktören, blev så himla glad.

Idag när jag var som tröttast och hungrigast tittade jag ut genom fönstret på jobbet och där kom min älskling gåendes. Skrek högt och sprang fram och mötte honom i dörren där jag kramade och pussade honom, har saknat honom hela veckan. Det var så roligt, han gömde Nachos grejer och retades men när chefen försvann fick jag både massage och massa pussar och kramar. Det är nämligen så att min jonas är en riktig myskille men vill helst inte att andra ska se det. tiden gick alldeles för fort och snart skulle han gå, men han lämnade mig väldans mycket gladare. Min söta underbara kille. Längtar som fan tills imorgon då vi förhoppningsvis hinner ses. Kan ju inte vänta till söndag, det är alldeles för långt dit.

Fick låna Ibbes solkort på det superfräscha solariet mittemot oss så nu är jag röd i fejset men det var så skööönt, tänkte mig att jag låg i solen på Praia de Portimao. Riktigt schysst av honom.
Lyssnar på Lil Wayne och fixar naglarna, men nu är det dags att göra lite nytta. Imorgon är det äntligen fredag hörni! Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0