talk

Fredagskvällen blev lyckad, förfest i en mysig lägenhet med jessica och mickan, jordgubbar och jordgubbsvin. Därefter tog vi taxi till G där vi dansade hela natten, mina skor pajade så fick skutta runt barfota (Frodo) och buggade loss med annika min kollega från skolan, henne har jag verkligen saknat. Mötte upp gullebrorsan mitt i natten som väntade en halvtimme på mig, fick sällis med hans kompisar som även de ville vänta. Segade hela lördagen, sov och tog det lugnt och skönt.

Hade tänkt kolla in älsklingens match men regnet öste ner. Blev hämtad av marie och så åkte vi hem och lagade mat. Snart kom jonas hem efter en vinst på planen och vi tog det lugnt under kvällen. Grabben var pigg och sugen på att festa medans jag var lite tröttare om man säger så, slutade med att jag sov kvar när han drog vidare. Vaknade såklart tidigare än min sötnos, tio minuter senare ringde jasmina. Om jag blev glad att höra hennes röst igen. Hemkommen igår natt och idag flyttade hon till jönköping, och imorgon börjar hon skolan. Modigt att ta det steget.
Chillade hos jonas ett tag och drog sedan hemåt och fick med mig lite basicgrejer från vällingby. Körde sedan till jasmina för att ge henne en hejdåkram, usch jobbigt som fan att säga hejdå. Tuff vecka det här, tuffare söndag. Vill bort härifrån nu, längtar till landet. Pratade med mia och ska åka upp dit någon helg snart framöver. Snart väntar sängen, i veckan blir det jobb, träning och att träffa lite folk. Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0